nur_bebek34 Arkadaşlar Türk kahvem tadı köpüklü ve güzel olsun istiyorum . Hangisini kullanıyorsunuz. Ben koskadan çektiriyorum tadı baya iyi ama başka çeşitler de denemek istiyorum hangi markayı önerirsiniz .
Allahkahretmesin1 nur_bebek34 genelde çekme kahve kullanıyorum ama olmadığı zaman billur veya Ahmet efendi alıyorum diğer markalar bir garip geliyor
Deletedmom_103 nur_bebek34 yıllardır mehmet efendi kullanıyoruz oda güzel. Birde tat olarak tchibo var beğendiğim
mnli Yazmelegi_ kayserili misiniz ☺️ billur kayseri dışında pek bulunmuyor zaten bilmeyen de içemiyor
Zumzugukodummuzzingillatirim nur_bebek34 mehmet efendi.ama biz marketten almıyoruz az az ama sürekli taze çekim alıyoruz.
Eemoom nur_bebek34 ben Mardin’den alıyorum gittikçe. Gidemezsem de Suphi biden var. Google yazınca internet sitesi çıkıyor. Ordan sipariş ediyorum. Taze çekim. Çok güzel lezzetli ve bol köpüklü oluyor tazecik
Bugraninannesiii Eemoom ah Mardinin kahvesi çok ama çok güzelll 😍 Mardinli arkadaşım var her sene gider mutlaka bana da getirir tadına doyamıyorum
pnarusluu nur_bebek34 Mehmet efendi TK. Ama soğuk suyla yapıldığı taktirde daha güzel ve köpüklü oluyorr
Yazmelegi_ nur_bebek34 inanın marketi bilmiyorum bizim burda çarşı da yeri var gidip her ay taze çekilmiş alıyoruz
Allahkahretmesin1 nur_bebek34 her yerde var bimden alıyorum ben genelde bu arada Ahmet efendi yazmışım Mehmet efendiymiş 😂
Roserose1 nur_bebek34 mehmet efendı baska kahve içemiyorum 😁 birde arada tchibo alıyorum migrosta satılıyor oda güzel