Esra-uslu Kızlar biz 38 +4 olduk hala tık yok doktor 41 42 ye kadar bekleyelim sancın belki gelir diyo ama ben bebek kakasını falan yapar diye korkuyorum sizin düşünceniz nedir
hilaltas Esra-uslu 2 gün önce 40+4’de doğum yaptım bebek kakasını yapar korkusu ile bekleyemedim daha fazla
Hizligonzales Esra-uslu 38+3 te dogum yaptım tavsiyem sicak suyun altinda gerekirse 1saat boyunca karniniza belinize masaj yapin squat yapin
161823ym Esra-uslu 38 +2 bende daha dogurmadim.ama korkmaya basladim valla ara ara sancilar geliyor Allah yardimcimiz olsun insallah 3.dogumum.olacak
Esra-uslu Hizligonzales canım bende yapıyorum her gün duş alıyorum ama henüz tık yok sürekli yürüyüş yapıyorum temizlik yapıyorum ama bizim bebişin geleceği yok🤣
Esra-uslu 161823ym benim de ara sıra geliyor gidiyorum doktora doğum sancısı değil bu diyo nst de sancı çıkmıyor
Hizligonzales Eftelyaatasoy benim hic sancim olmadı ama acilmam böyle yaptigim gun ertesi gunde dogumum olmustu. Acikcasi dogurmak icinde yapmamistim anneme dogum yaklasti beni bi yika dedim oda sicak suyla baya keseledi sirtima belime masaj yapti bende dogum kolay olsun diye squat falan yapayim dedim acilma oldu
Deryaebrar Esra-uslu bende gebeligimde 40+3 haftalık bebekledim ama kızım içerde büyük tuvaletini yaptı,baya korktum ağlayarak giridm doğumhaneye,bence fazla beklemek iyi değil 39 girdin mi tamam herhal, araştırmalara göre
Esra-uslu Deryaebrar ya canım bende öyle düşünüyorum aslında devlette ki doktor bekleyelim deyince hafta içi özele gidicem bakalım orası ne dicek bende beklemek istemiyorum bebeğimin hayatını tehlikeye atmak istemiyorum
Deryaebrar Esra-uslu bencede canım riske girme,ben bekledim sonrası vicdan,ağlama o ayrı bir psikoloji,zaten 39haftasini doldurdu mu tamam bebek için Artuk beklemek gerekmiyor.
Hizligonzales Esra-uslu alt bolgeme sabahtan aksama kadar bicak batar gibi hisler oldu hastaneye gittim acilmam olmus öyle ogrendim
Melike1234- Esra-uslu 40+2 de doğdu bebeğim kakasını yapmıştı yutmuştu kanda da crp yüksek çıktı suan yoğun bakım ünitesinde küvezde 4 gündür
Esra-uslu Deryaebrar ya eşim devlette doğur diye tutturdu ama devletteki doktor da bekleyelim diyo bakalım özele gidicem bu hafta oradaki doktor ne dicek