momy28 Eveyas bende 28 haftalık oldum bende hala kusuyorum bazı hamileliklerde sonuna kadar devam ediyormuş bazılarında da 4-5 aydan sonra geçiyormuş inşallah geçer sizin çünkü ben çok yoruldum artık kusmaktan
Eveyas momy28 ben de çok yıprandım. Ama 28 hafta çok uzun bir süre. Allah yardımcınız olsun.İnşallah sizinki de geçer.
Oznurcevik 14 haftalığım prillam dr kullanıyorum benim kurtarıcım yatarken içmeyi unutuyorum bazen mide bulantısından kalkamıyorum ne zaman geçecek bilmem 🫠