Mybaby_35 Kızlar çok kararsızım 32 haftalık olacağız hala netleşemedik ben Çağrı ismini çok beğendim ama acaba büyürse dalga geçerler mi çağrı merkezi gibi vs.
Mybaby_35 79Zehra Bilmiyorum bana bi çağrı bırak yada çağrı merkezi ile ilgili dalga geçilir mi acaba diye düşündüm
Mybaby_35 esraEb Ben tek isim düşünüyorum soyadımız çok uzun olduğu için ama içime sinen Çağrı ismi şu anda
esraEb Mybaby_35 tek çağrı da çok güzel. Benim oğluşum da sınavlarda bayağı saydırcak bana optiklere işaretleme yaparken 🙈ama iki ismi de çok seviyorum ve ikisinden de vazgeçemiyorum 🥰
Mybaby_35 Zaten hep her türlü açıdan düşündüğümüz için karar veremiyoruz misal eşim de Çağrı ismi e postada sıkıntı diyor 😂