İlk doğumumu özelde yaptım bana sormadılar spinal mi genel mi diye spinal anestezi oldum iyi ki öyle olmuş diyorum 😀 şimdi şehir hastanesinde takipliyim en son gittiğimde sordum biz mi Katar veriyoruz diye o da anestezi doktoru karar verir ona durumunuza göre dedi 😄