Rwerdst Ummuhan64 rica ederim. Bu arada korkacak bir şey yok ❤️🥰 kendini kasmadığın sürece ağrısı bile olmuyor🎀
Gamzerstoglu Ummuhan64 erken doğum tehlikesi vardı sancılarım oluyordu nst de inanılmaz çok . Açılmam yoktu ama bebek Rahmi kasıyormuş
Ummuhan64 Ssudeeriis Ben haftadan sonra yenir diye bilmiyorum istediğin zaman yiyiyorsun faydalı diye biliyorum ara sıra yedim hamileliğim boyunca
Eftelyaatasoy Ssudeeriis sanırım 35-36 sonrası falan günde 5-6 tane öneriliyor ben 38deyim hergün tüketmeye çalışıyorum