Glcdmrdmr benimde öyleydi canım şimdi 31 olduk ara ara durgunluk var bende çok korkmuştum. Bebek hareket azlığını doktora söyledim baktığında gayet iyiydi bi de detaylı tekrar bakıldı kan akışında da sıkıntı Yok her şey yolunda dedi ama eskisi kadar hareketi yoktu insan korkuyor tabi. Bu durum ara ara olıyormuş sen canını sıkma farklı bi durum hissedersen doktora mutlaka git bebeğin hareketlerini say kontrol et bi şey yoktur inşallah canım