aslanprenses_ Tam 15. Haftamdayım daha çok erken minik kızımın hareketini hissetmek için diye okudum hep ama bugün iki defa minik hareketlenme hissetim göbek deliğimin alt sol tarafında😳 bu mümkün olabilir mi 😳
turkuaz_ aslanprenses_ 14. Haftadan beri elimi karnıma koyduğumda hissediyorum içerden bişeyin ara ara itelediğini eğer öyle bişeyse normal. Ama dışardan gözle görülür bişey değil sizin tam olarak nasıl