Mrvegngr Kızlar ben 29 haftalığım karnımın sağ tarafında hafif acılı bir şekilde bebek toplanıyor saniyeler içinde acısı geçiyor acaba totosunu falan mı kaydırıyor sağ tarafıma koyuyor ya da bu kasılma mı acaba
Derininannesiii Mrvegngr sağ tarafı dediğiniz karburganız mı ? Eğer kaburganızda hissediyorsanız ağrıyı karaciğer enzimlerinizi kontrol ettirmenizi öneririm benimde hamileliğimde hafif şekilde başlayıp dayanılmayacak boyuta gelmişti çünkü
bennunu Derininannesiii sizinki nasıl bir ağrıydı acaba, benimde göğüs kafesim sanki etime batıyor oturur pozisyonda. sağ tarafım sıkışıyor gibi hissediyorum. organlar sıkıştığı için olduğunu düşünüyorum açıkçası
Derininannesiii bennunu sağ tarafımda önce ara ara bi batma hissiyle başladı sonra oturtmayacak yatırmayacak bi ağrıya dönüştü sanki kaburgamın altında bişey toplanıyor kaburgamı deliyor gibi oluyordu ve o an ne oturma ne yatma hiç bişey yapamıyordum zaten son günlerde günlerce uyumadan gezmiştim
bennunu Derininannesiii umarım devamında benimde öyle olmaz ya, çünkü şu an batma hissi oluyor benim oturamıyorum bazen yatıncada geçmiyor
Derininannesiii bennunu umarım olmaz 🙏🏻 benim karaciğer enzimlerim aşırı yükselmişti ve böbreklerimide sıkıntıya sokmuştu o değerlerimde yüksekti o yüzden acil sezeryana alındkm o yüzden şimdi burada gördüğüm her postta yazıyorum 🙏🏻
bennunu Derininannesiii sizde bebeğinizde şu anda iyisinizdir inşallah ❤️ peki bunu normal kan tahlilinde mi fark ettiniz, düzenli kan tahlili veriyorum ama farklı bir test falan mı yapılıyor bunun için
Derininannesiii bennunu ikimizde iyiyiz çok şükür 8 aylık bebeğim 🤗 rutin tahlillerde ast-alt bakılıyordur zaten burda okuyorum hafif artmaya başladığında ilaç falan veriyormuş doktorlar ama benim aşırı yüksekti
bennunu Derininannesiii maşallah 🥲🥲 evet onları kontrol ediyorlar zaten yine de daha çok dikkat ederim çok sağolun valla 😊