Cananberat777 ben bi kez gittim sonrada asla gitmem dedim, çok üzüldüm adınıza ama hayırlısı öyleymiş demekki, tek bildigim bi doktordan memnun kalmiyorsak mutlaka degistirmek hakkımız,en özel anlarimiz çünkü , simdi gittiğim dr yarim saat muayene ediyor ederkende surdaki kalbi burada bobrekleri var annesiz su an du kadar kilo gayet iyi vs vs o akdar detayli bilgiler veriyorki 3.hamileligim bu kadar ilgili doktor ilk kez denk geldi