Kızlar merhaba 10 bitiyor 11haftalık oluyoruz yarın ama benim hala kasık ağrılarım oluyor yani bu kadar olması normal mi yemek yedikten sonra bile ağrım oluyor bu sefer yediğim bişey bebeğe mi zarar verdi diyorum kendi kendime kuruntu yapıyorum bilgilendirirseniz sevinirim 🙏🏻