annesi53 canım benim seneler önce bu durumu yaşadım , şimdi sana başımdan geçeni anlatayım . İlk bu hissi yaşadığımda kalp krizi geçiriyorum sandım gitmediğim doktor kalmadı en sonunda psikiyatr doktoru bana panik atak teşhisi koydu ve 1 sene cipralex kullandım . Her panik atak geldiğinde ömrümden ömür gidiyordu , ben bunu nasıl atlattım biliyor musun ? Panik atak geldiğinde kendimle konuşarak . Ve sonrasında kendinden kayboldu . PANİK ATAĞIN GELDİĞİNDE YERİNDEN KALKMA MEKAN DEĞİŞTİRME SOĞUK SU ÇARPMA , PENCEREYE ÇIKMA VE DEKİ. ‘’ EVET BEN ŞU ANDA BİR PANİK ATAK GEÇİRİYORUM BU BEYNİMİN BANA OYNAMIŞ OLDUĞU OYUN VE GERÇEK DEĞİLSİN VE HEMEN DÜŞÜNCELERİMİ TERKET !!’’ Bu tarz konuşmalar ile yendim ben ! Panik atak öldürmez ama hayat kaliteni düşürür ve benden sana tavsiye bol bol inşirah ve ayatel kürsü felak nas oku :) Allah’ın izni ile kurtulacaksın , namazını ve abdestini eksik etme ! Birgün atlatırsan bana ve karnımdaki bebişe bol bol dua et kardeşim ….