Ozgeeee37 Kızlar doktorum omega 3 verdi devletin karşılamadığı bi vitamin 250 ye aldım şuan 7 haftalığım doktor bana folik asit kullanmana gerek yok içinde folik asit var dedi fakat bu ilacı içerlen de miğde ağrım aşırı oluyor başına gelen var mı?
Susu_09 Ozgeeee37 adı ne benimde ilk kullandığım öyleydi ilk 3 ay ayrıca folik asit veriliyor yeterli geliyor
AsELinAnneSi__ Ozgeeee37 bende fivolic kullanıyorum ilk günden beri 3 aylık bebeğim devam dedi doktor migdemde ağrı ve ekşime yapıyor simdirilene kadar normal dendi doktoruna danış değiştire bilir ekstradan folik asit kullanmıyorum butun vitaminlar var içeriğinde