Zele_1207 Arkadaşlar 22+1 haftalık hamileyim, tam 20 hafta itibari ile hareketleri hergün küçük küçük hissediyordum ama son 3-4 gündür hiç hissetmedim normal mi acaba
Esoo0698 Zele_1207 1-2 neyse ama 3-4 gündür hissetmemen normal değil gibime geldi yinede yanlış bilgi vermek istemem
Bir_tirtilannesi Zele_1207 o haftalarda çok normal canım hareketleri düzenli değil çünkü birşey yoktur allahin izniyle 3-4 hafta sonra dersin yerinde durmuyor diye hic😇
yanlisanlamaama Zele_1207 20’lerde düzensiz olabiliyor ama içim rahat etsin derseniz acile gidin derim
Zele_1207 Bir_tirtilannesi benim bir kaybım vardı öncesinde, o yüzden herseyden korkuyorum inşallah bir şey yoktur
Bir_tirtilannesi Zele_1207 başın sağolsun benimde bir kaybım var 38. Haftada kaybettim hemde. Ilk başlarda çok korkuyordum ama şuan iyiyim gayet 34. Haftaya girdik. Endişe etme 25. Haftaya kadar hareketleri düzenli değil 2 gün hareket ediyorsa 3 gün etmiyordu. Tatlı birsyler ye sol tarafına uzan bakalım hareketlenir bebiş😇🥰
peri5860 Zele_1207 Canım çok yorulunca bende de olmamıştı ağladım hatta hareket etmiyor diye 😂 Sonra şükür ertesi gün dinlendim baya hem de pıt pıt azıcık etti içim rahatladı hala bile karnıma hafif dokunuyorum ismini söylüyorum uyandırıyorum😂😂 hareketini hissedince içim rahatlıyor resmen