elifdemirr4 Esra-uslu merhabalar ben ikisi degil de avıcenna hastanesi demeyı tercih ederim, gercekten cok ilgili bir hastane verilen parayı hakedıyor
ChemistrySK Bende avicennaya gidiyorum, ilk oglumda gitmistim dr vs hersey degismis su an ama su an Ayfer hanima gidiyorum aldigi parayı kesinlikle hakediyor 3.hamileligim ilk kez bu kadar ilgili bi dr um oldu
Esra-uslu elifdemirr4 orası öyle tabiki de devlete gidiyordum ben ama doğumu özelde yapmayı düşünüyorum şuan
Elifsn Ben Bağcılarda Şafak Hastanesine gidiyorum Sema Yılmaz hocaya. Kendisi normal doğumu destekliyor. Tavsiye ederim