Med123- Merhaba. Benimde 22. Haftada detaylıda bebeğimde kalp rahatsızlığı tespit edildi. Sendrom olma ihtimaline karşı amniyosentezle karnımdan su aldılar. Biz güvendiğimiz bir perinatoloğa yaptırdık işlemi. Riskli olabiliyormuş dikkatli olmak gerek. İşlemden sonra dinlenmem söylenmişti ve 3 gün. İlişki yok demişti doktor. Onun dışında bir değişiklik hissetmedim kendimde.