Anonimdenim kuzu bazen değişiyor bende ilk geveliğimde erken öğrendim sonra kaybettim 2. Gebeliğim de ise 4. Gün öğrendim ilk günler hep negatifti hatta biz hiç değerlendiremedik adam akıllı yumurtlama dönemini 😀 yumurtlamanın düşük olduğu bir zamanda tutunmuş bebiş bende çok ümitsizdim ama rabbim beklemediği anda güldürüyor kulunu sen ümidini yitirme ☺️🙏🏻