Kizlar merhaba. Size bir sorum olacak. 2. Çocuğuma hamileyim. İlk doğumu devlet hastanesinde yaptım. Ve estetik açıdan kötüydü acikcasi. Zsten doğum esnasında deformasyonlar oluyor. 2. Doğumu özelde yapmayı düşünüyorum onlarda dikiş olayı nasıl bilginiz var mı doğum anından sonra yapılan dikiş estetik mi oluyor. Mesela genislemesine engel bir dikiş mi.