hilalcelik1 bu yorumuna okadar çok katılıyorum ki eşimde sağolsun zorlaştırıyor benim için 😂 asya - Nil isimlerini düşünüyorum bende bakarsın iki ismi ortak kullanırım eşime kalsa son aya kadar konuşmamak lazım mış isimleri 😃 asya diyince Avrupa olsun diyor Nil diyince soğumaya başladım diyor 😂 ama %80 Nil olacak gibi benim içime çok sindi