Sngltzcnn bugün doktora gittim 7hafta 5 günlük bebeğim sonuçlarım iyi çıktı bi enfeksiyon yok kalp atışı var kanamam yok. Ateşin kaç dereceydi dedi bilmiyorum ki yorganın altından çıkamadım önemli olduğunuda bilmiyodum. Benim doktorum biraz rahat biri bişey olmaz diyo ama sabaha kadar terlemişim.