IlknurNida aslında ilgilenmek şöyle oluyor : hasta muayene süreleri 10 dk yı geçmediği için, ya da geçse bile uzatmak istemedikleri için işini gör ve çık modunda oluyorlar . Dolayısıyla sormak istediğimi bile ben hemen sıkıştırıp soruyorum, öyle bol bol gorusmeli kontroller olmaz devlette . Doğum içinde, eğer herhangi bi devlet hast. Kaydınız yoksa kapıda da doğursan almıyorlar (istisna merhmetliye denk gelirsen başka ) ama gebeli böyle. 4 sene önce kızımda da devlete gittim en azından bı görüntü veriyorlardı, şimdi onu da vermiyorlar ve bunlara rağmen develete gidiyorum evet 😅