Erbasc Aydan09 sürekli yaşıyorum tuvaletim ayrı olmasına rağmen 3 kez oldu bende şuan da yeni geldim tahlilden yine var ama kanama olmadı çok şükür 🙏🏻
Erbasc Aydan09 Çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin işin tuhaf yani bende sadece kasık ağrısı oluyor yanma felan olmuyor o yüzden anlamıyorum enfeksiyonu kasık ağrısıyla gidince çıkıyor
zemberekkusu Benimde başından beri var 9. Aydayım her ay tahlilde çıktı monurol toz içtim her ay ama kanama olmadı ağrı çok oldu kuşburnu ve kızılcık iç doğal yöntemle geçiriyor hafifletiyor
Aydan09 zemberekkusu olmuo canm ben 5ayligm her ay test veriodik hicbirsey cikmiodu bu ayda oldu ne olduysa canmdan can alio😞