Sev-al Haftamdayım bebeğimin kalp atışlarını duydum, 3 gündür kahverengi lekelenmem ve bugün yoğun kaşık ağrım var. Yaşayan varmı aranız da?
Sedamert03 Canım korkma yerleşme sancısı ve lekelenmesi olabilir , kanama olmadığı sürece içini ferah tut . Bende de olmuştu