Kızlar artık doğurmak istiyorum. 40+0 olduk hala gelen giden yok düzensiz sancılarım var ama ne yaparsam yapayım gelmedi. Şunu yaptım doğurdum bu haftalarda diyen varmı? Çok yoruldum artık suni sancı da almak istemiyorum korkuyorum. Kendi sancimi nasıl destekleyebilirim??