esobalim Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Doktorum amniyon sıvısının bı tık üstünde fazla olduğunu şeker yüklemesi yaptırmamı önerdi ama yaptırma taraftarı değilim
Yazmelegi_ esobalim bende normalde yaptırma taraftarı değildim ama yaptırdım hic bir sorun çıkmadı iyiki yaptırmşm diyorum yine de sizin fikriniz
Gulden91 Yaştır bence 28 den sonra yapılmıyor ve o zaman iyice yükselirse bebeğe zarar verebilir çünkü doktorlarda yapmıyor o saatten sonra varsa da yediklerime dikkat edersin önlem amaçlı