zeyneepppsultannn Kızlar kesin olmamakla beraber bu iki isim aşırı hoşuma gidiyor sizce hangisi daha güzel🤭
Amineazra zeyneepppsultannn emir Agah çok yakışmış 🌺 Emir külal de çok manidar Bursa da gitmiştik türbesine o kadar maneviyat dolu huzur dolu bir yerdi ki civarında oturmayı isterdim 🤍
zeyneepppsultannn Sevgi56 yanındaki isimler kesin değil bi ihtimal başa kayınpederimin ismini koyma ihtimali var ama fikrinizi merak ettim
zeyneepppsultannn Amineazra çok teşekkür ederim güzel fikriniz için☺️ ya ben hiç gitmedim nasip olur inşaAllah bize de dua edin. Muhakkak öyledir çok güzel insanlar hepsi❤️
Amineazra zeyneepppsultannn rica ederim ne demek inşallah tez zamanda nasip olur gitmek 🥰 evet çok güzel insanlar Rabbim onların maneviyatından bizi de yavrularımızı da hissedar eylesin ❤️
zeyneepppsultannn hunilimom bir büyüğün ismi ama onun mesleğini tarif etmek için kullanılmış, çömlekçi veya az demek anlamı
ikicicek zeyneepppsultannn yani Allah aşkına külal nedir isim farklı olacak diye çocuklar rezil rüsva oluyodur ileride
zeyneepppsultannn ikicicek bu kadar tepki vermeye ne gerek var isim farklı olacak diye değil büyük bir kişinin ismi olduğu için ve bana hoş geldiği için buraya da fikir sordum beğenmedim deyip geçebilirsiniz🌸
zeyneepppsultannn Amineazra amiiinnnnn canım benim çok teşekkür ederim Allah razı olsun güzel duaların için❤️
Melike_21 Kız bu isimleri çok mu aradın Külal i külah diye okudum bence de sadece Emir ismi daha güzel
zeyneepppsultannn Melike_21 yok çok aramadım Emir ismi zaten asıl isim olacak inşaAllah ama Külal ismi bir büyüğün ismi Agâh’ı da araştırırken görmüştüm hoş geldi kulağıma🌸