Sevdeeee kıZlar sabahtan beri sağ kasıkta ragatsız eden bi ağrı var sürekli değil ama genelde var. doktoruma sordum sağda apandisit var şiddetlenirse acile git dedi iyce panik oldum ya yaşayan var mı
xbebegimx Sevdeeee bnim de cok agriyordu acile gittim enfeksiyon cikti szde bir gidin isterseniz ultrasonla bakarlar
Erbasc Sevdeeee az önce geldim hastaneden idrar yolu enfeksiyonu çıktı çok az o bile ağrı yapabiliyor git bence
Seval2468 Sevdeeee benimde dün çok ağrıdı apandisit mi dedim acaba . Sonra duşa girdim sicak su tuttum geçti çok şükür
Nidanurr Sevdeeee ayy benimde şuan sabahtan beri agrim var gecmedi hic hareket ettikçe daha bir agriyor ;(( bende korktum simfi ;( 39 haftalik hamileyim
Erbasc Sevdeeee kasılma oluyor sürekli o hep oluyor ama dün biraz olmuştu kasık ağrısı bugünde olunca gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı
Sevde_ert Apandisit olsa yerinde bile duramazsın ben de çocukken ameliyatını oldum şiddetleniyorsa beklemeden acile git bence
BadeYaman 21 haftalık hamileyim bende de iki gündür agrı var sag tarafta bazen geçiyor gibi bazen şiddetleniyor bende korktum apandisitten idrar tahlili verdim bugun temiz çıktı