Kızlar evde çok sayıda uçn karınca falan vardı eşim bu ilaçtan almış güya kokusuz yazıyordu sadece oturma odasına sıktı eşim ve camı açıktı. Ama ben koku aldım bi kere solumuş oldum beynine yer etti ve evde yoktuk öğlenden beri odanın camı açık şimdi odada otursam bişey olur mu kokusu hala burnumda