Erbasc benim hamileliğim de çok sağlıklıydı zerre açılmam yoktu ta ki 20. Haftaya kadar bir günde açılmam oldu sonrasında yine herşey normal böyle devam edecek dediler kasılmalarımı dikkate almadılar bir gece kese patlamasıyla uyandım bu doktorlar lanet oluıpr bazen