yagmur089 Kizlar sizler neler yaptiniz dogumunuzu baslatmak icin tabi bebek ne zmn gelemk isterse ozmn ama ben hemn dogsun saglikli bir sekilde istiyorum varmi ben sunu yaptim hemn o gun aksam ve ya yarin dogurdum diye
ChemistrySK Su an cok erken benim icin ama, ama kizimda 40 haftayi gecince sezeryane alırlar korkusuyla okuduğum ve denedigim yontem iliskiye girmek oldu🤭gercekden de sonraki gun nisan geldi ve ertesi gunde doguma gitmistim, kolay dogumlar dilerim hepimize
Sunactn35 ChemistrySK ya karnımız düşmediyse hiç bir doğum belirti iz yoksa yinede işe yarar mı ? Özellikle karnımız düşmediyse