Noname123 Sulekurall çatım uygun değildi. Ve bebeğimin bağırsaklarında tuvaleti oluşmaya başlamıştı. Sezeryan oldum o yüzden. Sizinde çatı muyanenizden sonra karar verilir büyük ihtimalle ☺️😇 sağlıkla kucağınıza alın güzel yavrunuzu ❤️
Sulekurall Sunactn35 canım hiç bilmiyorum inan ki bende aynı sorunun cevabını arıyorum ama gebe okulunda bize 4 kilo üstünü genelde riske almıyor doktorlar bebek kanalda sıkışabilir ya da omuzda çıkıklık olabilir diye anlatmışlardı
queenmerve Noname123 36 haftadayken sancılanıp gittim o zaman bir çatı muayenesi olmuştum açıklık vardı başka bir şey söylemedi 39 da tekrar yapacakmış ona göre karar verecek sanırım. Minyon tipli değilim 🙃
Minikannesi00 Sulekurall benim 37. Haftada 3600 dü ,38 de sezaryenle 4 doğmuştu canım. Sadece iriliğinden değil başka sebeplerden dolayı da zorunlu olmuştum. Hayırlı doğumların olsun