yagmur089 SKayaa normalde 38 ci haftada yapilir ama bi riskiniz yoksa tabiki eger riskiniz varsa doktr bakabilir veya bazi doktrlar kontrol amacli 37 ci hafta da bakabiliyor nst ye gore degerlendiriyorlar
SKayaa Belginylmz kız kardeşim 30.haftada sağlık ocağındah aramışlar çatı kontrolü zamanınız geldi diye bende bir sormak istedim bende 25.haftamdayım ikimizinde ilk gebeliği olduğu için ne zaman yapılması gerekiyor bilmiyorum da
Gokce35Z 5 Haziran’da yapılacak 5 Haziran’da 36+2 oluyorum bana da 36+2 erken geldi ama tam bilemiyorum 🤷
dh160 Tıp fakültesinde 30. Haftada alttan muayene ettiler beni de çayı değildi ama çubuk gibi bir şeyle baktılar rutin muayene dedi doktor