yagizemirsmom canım 5haftalıken özel hastaneye gittim kese yanında kanama var ded doktor düşük rskin var dedi hap verdi , ertesü günü devlet hastanesine gittim hicbisey yoktu kendi kndine gecmiş doktorum onun kendi kendine geçilebileceğini korkulck birsey olmadıgını söyledi tedbir amaclı hap verdi ama kulanmadım 7+5 deyim çok şükür hic korkma agır işler yapma diger kontrolone kadar dinlenerek geçir cogu kişide yasanıyor geciyor stres etkiler bebeğide hic stres yapma. Kan uyusmazlıgıda cok basit bir işlem rahat ol