Kızlar dün detaylı yaptırdım CD verdiler. Cd 30 saniyelik bi görüntü var ilk ve son 10 sn hiç bişey yok orta 10 sn de bebek görüntüsü var. İlk gebeliğimde de yaptırmıştım CD de bi kaç video görüntüsü vardı uzundu. Sizlere verilen CD lerde videolar nasıl uzun görüntüler var mı acaba hastaneyle gidip konuşsam mı? Özelde yaptırdım o kadar para verdim moralim bozuldu baya