ensensr23 Beşik sipariş etmiştik gelirken iyi hoşta yırtıktı aldığımız gün iade ettik tam bir ay para iadesiyle uğraştık. Ptt ye gidip form doldur gönder falan derken hergün arıyorduk para iadesi için en sonunda yatırdılar.