16.haftamdan beri çektiğim bir kaşıntım ve akıntım var kültürde mantar çıktı. 23 hafta oldum hala aynıyım doktor kontrolümde tekrar söyledim fitillerle devam edeceksin başka yapacak bir şey yok dedi fitil üstüne fitil kullanıyorum sanki çok ilgilenmedi gibi başka doktora gözükmeli miyim