Kızlar 35+4 günlük hamileyim. Kiloluyum kilolu hamile kaldım. Her karşıma çıkan insan sezeryan da da normal de de çok zor olacağını söyleyip beni korkutuyor. Göbekli biriydim zaten normalde, kilo verdiğim spor salonuna gittiğim dönem öğrendim hamile olduğumu. Dikişlerin iyileşmez VS diye üzücü şeyler duyuyorum. E ne yapayım illaki doğacak bebeğim, sonsuza kadar içimde kalacak değil ya dedim eltime. Ay sinir oldum gelmiş bana diyor ki"iyice şişmişsin"cevap bile vermedim aval aval baktı yüzüme