Kızlar bu durum ne zaman geçicek ya. 10+2′yiz bulantım geçti çok şükür ama tiksinme geçmedi, kaldı. Ya annem iyi hoş güzel yemek yapıyo kokusu da güzel geliyo burnuma ama yemeği gördüm mü kafam sallanıyo tiksinmekten 😂. Anneme diyemiyorum şu yemeği yapar mısın diye. Yapar allah var ama yemeği gördüğüm an kitleniyorum 😂. Kafam sallanıyo tiksinince. Zorla da olsa bi iki lokma yiyorum ama ıı olmuyo. Anca yoğurt yoğurt yoğurt artık ondan da bıktım iki güzel yemek yemek istiyorum bu durum ne zaman geçiyo 🤦♀️