Ebruoztrk__ bende 34. Haftamdayım bugün ne yaptıysam hareket hissedemedim koşa koşa doktora gittim uyuyormuş sıpa 🥲 doktor artık son haftalarda dışardaymış gibi davranabiliyorlar dışarda nasıl uzun süre uyuyorsa anne karnında da uyuyabiliyor dedi. Siz yine de 10 hareket sayın azalma ya da hiç hissetmezseniz gidin ben nst ye de girdim yarım saat sonlarına doğru anca uyanabildi hanımefendi orda da uyandıramadık 🫠