Merhaba arkadaşlar deprem bölgesindeyim, özel hastanede doktorum gitti maalesef devlet hastanesi gıdıyorum. Pazartesi günü sezeryana alacaklar bende taç olsun süs eşyaları olsun baya aldım hatta yarısı suan kargoda geliyor, yetişmeyecek sanırım herneyse. Makyaj yapayım dedim hazırlanayım sizce devlet te sıkıntı yaratıyorlarmı ? Yapma felan diyen var mı? Süslemede izin verıyorlarmıs ama oda sıkıntısı varmış o gün boş oda yoksa 2 kişilik oluyormuş sizce süsleyebilir miyim ?