Merhaba hanımlar, ikinci hamileliğim 37+2 deyiz ilk doğumum 34. Haftada suyumun gelmesi ile normal olarak oldu dikişlerim falan oldu sancı sürecimin başlaması ile bebeğimin doğması ortalama 5 saat kadar sürdü sonrası hiç ağrım sızım olmadı sancılar zordu ama genel olarak kolay denebilecek bir doğum gibiydi .
Şimdi ise bebeğim ortalama 10 gündür kanalda ve ultrasonda yüzü ütü basmış gibi sıkışmış görünüyor onu öyle görmek beni baya üzdü 🥲 kilosu ise geçen cumartesi 3200 dü son haftalarda biraz hızlı kilo aldı gibi dedi doktorum ve suyumun azalmış olduğunu söyledi yarın kontrolüm var kilosu ve suyu nasıl çıkacak bakalım
Sorum şu eşim yarın sancı, açılma vs görünmez ise sezaryen isteyelim beklemeyelim diyor kendisi ben sancı çekerken baya stres olmuştu çünkü o saatler zordu delirmelik sancılar çektim yanı sıra sürekli kusmuştum sanırım o anları bir daha yaşamamı istemiyor bende suyumun azalmış olmasından dolayı biraz gerildim açıkcası sürekli bebeğimi dinliyorum dokunuyorum huzursuzum ve çok kararsızım sezaryen isteyip istememekte siz olsanız ne yapardınız 🤔😞