Ervaduru benim bekarken vardı ilk hamileliğimde nabzım 140 tı sürekli. Çarpıntım bolcaydı ,Dinlenirken bile öyleydi. Nefes darlığı falan vardı. İlaç kullanıyordum hamilelikte bırakmıştım ama bu ve birçok sebepten dolayı sezaryen olmak zorunda kalmıştım. Son ayda kalpte ödem olmuştu bebeğimde 4 kilo olunca doktor kalbe yük bindiremeyiz demişti