Minikkizimmmm Kızlar 40 oldum ama ne sancı ne açılma var doktor 3 gün daha beklerim dedi. 3 günüm var napmami önerirsiniz hurma yiyorum zaten yürüyüşte yapıyorum başka bildiğiniz etki edecek şeyler varsa önerilerinizi bekliyorum
beyzacmvrc Minikkizimmmm pilates topunda zıpla daire çiz ileri geri yap Birde elçin Demirel in dogum u başlatsn egzersizleri var ise yararsa Instagramda nulufer ebe diye bı ebe varmış oda bı tarif paylaşmıştı balla çörek otu yagi mi neydi bak istiyosan Adaçayı rezene falan tuketende var
Kukulikukuli12 Minikkizimmmm ben herşeyi yaptım 3.ayımdan itibaren hergün yürüdüm merdiven cıktım. 38den iyibarende merdiveni arttırdım squat yaptım hurma yedim korunmasız ilişki hep vardı ki doguma gitmeden önceye kadar da oldu. Ama dogöayan dogmuyor. 41.hafta yatısım yapıldı suni sancı ile dogum yaptım 🤭
Nidanurfirat Sabah aç karna bi yemek kaşığı hint yağı, gerekirse duruma göre yemekten sonrada bi yemek kaşığı içilebilirmiş. Sancıları başlatıyormuş doğum için kullanılıyormuş😅
Nn20 Üç kutu hurma yemiştim ve bol ılık su hatta seviyorsanız sıcakta olabilir çömelme harektleri pelvik masajı ve ilişkiye girmke dktorum söylemişti sperm dogumu kolaylaştırır diye 40+3 de dogurdum dogmayınca bunları yağtık işe yaradı sanki