Nursemom eşine internetten yazılar okut araştırmaları falan. İyi piştiğinde bir sıkıntı olmaz asla. Ben gıda mühendisiyim. Yeterince ısıl işlem uygulandığında bu rahatsızlığa sebep olan bakteriler ölüyor. Sıkıntı olmaz. Hem hamilelikte et ve tavuk tüketerek protein alman lazım. Eşine anlat bu durumu. İzin vermemesi saçma. Sonuçta senin de bebeğin sen bebek için zararlı bir şey yapmazsın.