Kızlar 2 gündür çok kötüyüm. Daha 20+3 üz. Dün aniden bardaktan boşalır gibi suyum geldi. Acil hastaneye geldik yatış verdiler. 2 gündür yatıyorum bebeğin suyu bitmeye yakın ama kalp atışı ve hareketleri var doktorlar umudu kesmiş gibi. Nolur benim gibi bişey yaşayan var mı acaba. Dua edin bize 😭