Melikeadiguzel1 Merhaba arkadaşlar Balıkesir’de yaşayıp Alaaddin Kaçar’ın kliniğine giden var mı ? Muayene ücretini merak ettim
damila 450 tlydi galiba ama ben hiç memnun değilim, hiç anlatmıyor 6. Ayda bıraktım devletteki nesrin hanım daha çok söylüyor gözü kaşı diye