naneliseker_ Kızlar ilk sonuçlar neydi 2 gün sonra ne oldu 🥹 24 den 60 olmuş 2 gün arayla biraz düşük geldi bana, sizler nasıldı?
Deletedmom_53 naneliseker_ bak benim şöyle 28 71 105 174 Hepsi 2 gün arayla. Bu değerlere göre ümitli değildim. Aklımdan kimyasal dış gebelik vs…donuyordu. 174′ten 4 gün sonra 1245 oldu kuzum 💓💓 Darısı sana inşallah
Papatyam-53 Bende ayağım ağrım olduğum için beta kan verdim 139.3 çıkmıştı 29 Nisan , 30 Nisan test yaptım pozitif çıktı, 1 mayısta beta kan verdim 353.45 pozitif çıktı
naneliseker_ Elifkskl cnm ilk değerim 10 du 1 gün sonra 24 oldu . 1 günde 2 kat artınca öyle gidecek sandim ama 2 günde de normalmiş sanirim
naneliseker_ Deletedmom_53 biraz mucize olmuş kuzum. Maşallah sağlıkla gelsin. Bende iyi ama yine 4 hattalik sanırım düşük
Deletedmom_53 naneliseker_ olsun kuzum büyür. Geç döllenme olabilir❤️ ben çok ağladım sen yapma bunu kendine. Nasipte ne varsa o olur💓