KumCi benim 5. Haftamda kahverengi lekelenmem olduğu için progestana(kapsül) başlatmıştı doktor, şu an 12 haftanın içindeyim hala devam ediyorum. Günde bir defa içiyorum lekelenmem bazı günler oluyor bazen 2-3 gün gelmiyor. Ama bırakmadım hala. Doktor sürekli istirahat etmemi söyledi. Yürüyüş vs yasak. Ağır, zorlayacak hiç bir şey yapmıyorum. Genelde yatıyorum anlayacağın. Kutu bitince ilacı bırakacağım. Doktorunuzla görüşün sizde ne olur ne olmaz. Ama içinizi ferah tutun. Kırmızıya dönmedikçe sorun yokmuş.