KubraAydin 1 kullanımdan bisey olmaz canım, oranı düşük olsa yine kullanılabilir. Ama önerilmiyor asit olduğu için. Birde zaten cidden %20 çok ciddi bir oran.Cildini asite önce alıştırman lazım %2,5 ,%5 vs ile başlayıp sonra oranını artırman lazım,diğer türlü zaten yıpratırsın cildi