Ozturrk Arkadaşlar 20lik dişimde ağrı var bi kaç gündür şişti ve yutkunmada zorluk çekiyorum bide etrafı beyazlaşmaya başladı doktora gitsem çekerler mi böyle bi durum yaşayan oldu mu aranızda